بازسازی خانه ای با پلان باز

نویسنده

بازسازی خانه ای با پلان باز

وقتی من برای اولین بار این خانه را دیدم بسیار تاریک بود و نیاز داشت روشن تر شود.
و من احساس کردم فضا به نور طبیعی زیادی نیاز دارد اما برای رسیدن به این طرح به کمک زیادی از طرف مشتریانم نیاز داشتنم، و اینکه آنها میخواستن پنجره های بزرگی داشته باشن و فضای بیرونی خانه را به داخل بیاورند کف را عوض کردیم و آنرا بسیار روشن تر و مناسب تر اجرا کردیم.
کارفرما دارای دو فرزند است و آنها میخواستند فضایی راحت برای همه فراهم شود وقتی برای اولین بار از در وارد میشوید میتوانید طبقه همکف را کامل ببینید و از همه امکانات استفاده کنید در این خانه یک پلکان با طراحی بسیار زیبا شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

این کمی جدی تر از بقیه خانه ها است و در واقع عمدا این طور طراحی شده یک پنجره که درونش  شیشه های رنگی است در این خانه خودنمایی می کند.

و این تنها چیزهاییست که در طول بازسازی نگهداری شد، چون صاحبان خانه آنها را دوست داشتند و با نگاه به آن این حس را میدهد که در فضای جدید هم حضور دارند

ما یک کمد لباس را که آنجا بود را برداشتیم و به جای آن یک کابینت سفارشی و قلاب های زیبایی برای آویز قرار دادیم و وقتی از در ورودی به سمت آن میروید سطح آن کاملا باز می شود.

دکوراسیون داخلی

در اینجا ما میخواستیم قلاب ها مثل یک مجسمه باشد ، یک قطعه هنری و در عین حال بسیار کاربردی و سرگرم کننده هستن و زمانی که خالی است زیبا تر است و جذاب و در عین حال مانع فضا نمیشود و کاربردی ست در همکف جلو ورودی جزئیات جالبی از سنگ مرمر داریم

کاشی شش ضلعی که در ادامه به یک چوب تبدیل می شود و شما را به داخل دعوت می کند در اینجا ، درست در فضای اصلی خانه یک فضای ناهار خوری واقع شده است در اینجا یک پنجره بسیار بزرگ از سقف تا کف و دیوار به دیوار قرار دادیم که نور و فضای خوبی به دست آوردیم و فضای گردش مناسبی در اطراف میز وجود دارد و این یک بازی است که از جزیره آشپزخانه شروع میشود و به فضای ناهار خوری می رسد.

و در بسیاری از موارد اگر میز ناهار خوری استاندارد باشد بر آشپزخانه غلبه نمیکند و در این مورد این اتفاق افتاده آشپزخانه بسیار بزرگ است، حدود 14 فوت مربعه و امادگی بالایی برای نیاز های مشتری تامین می کند.

آشپزخانه

کانتر جزیره با سنگ مرمر شبیه به یک آبشار ست و که فضای آشپزخانه را پایان می دهد. و هنگامی که از سمت میز غذاخوری نگاه می کنید خیلی زیبا به نظر می رسد

نشستن و شام خوردن و نگاه کردن به این منظره زیبا وقعا دیدنی است با استفاده از کفپوش بلوط روشن یک احساس یکپارچگی و انسجامی در خانه به وجود آوردیم

از تخته هایی با رنگه های تیره تر از کابینت استفاده کردیم و همچنان هویت خودشو حفظ کردیم

خانواده یک سگ دوست داشتنی دارند ، من تصمیم گرفتن برای این سگ یک فضای غذل خوری سفارشی بسازم

من دوست ندارم منابع را هدر بدم، در نتیجه از سنگ ها و تخته ها مانده براش کاسه غذا درست کردم این ظرف به خوبی در آشپزخانه قرار می گیرد اما از آن جداست و هیچ کار خاصی در طراحی آن انجام نشده کابینت فضای نشیمن خانواده یکی از اون نمونه هایی است که در آن از عمق کاملی استفاده کردیم.

 

صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید تا از آپلود جدیدترین ویدئوها با خبر شوید

instagram: @designTvir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
حساب کاربری من