قصر آب نما

نویسنده

قصر آب نما

” قصر آب نما ”  الهام گرفته از آب انگلستان که در کرانه های خلیج چسپایک استراحت می کند ، به دنیای دیگر فرار کنید. واقع در مساحت 1.8 هکتار با 422 فوت جلو آب ، این خانه فوق العاده لوکس 9000 فوت مربعی ، 6 خوابه ، 9 حمام سفارشی به سبک Nantucket Shingle در سال 2016 ساخته شده و با کیفیت عالی و مواد با نگهداری پایین ساخته شده است.

همراه با منظره های نفس گیر غروب خورشید ، طراحی نفیس ، استخر کنار آب و پایان سطح بالاترین سطح ، 220 Lighthouse View Drive واقعا یک نوع است و ساخت یک کار بی نظیر را به نمایش می گذارد.

عمارت آب نما

این ملک در داخل و خارج یک رویای یک سرگرمی مطلق است. ورودی 2 طبقه پر از نور ، با یک پلکان بزرگ شگفت انگیز و سقف های سر به فلک کشیده بالا ، با کمال لطف از شما استقبال می کند. آسانسور ، سوئیت های 6 خوابه به علاوه فضای جداگانه جایزه با حمام کامل در بالای گاراژ سه اتومبیل ، سطح بالایی از راحتی را برای همه فراهم می کند. جریان داخلی آن باز و جادار است و همراه با آشپزخانه یک آشپز با وسایل درجه یک تجاری ، نوار کنار آب و اتاق بیلیارد ، اتاق شراب 700 بطری ، غرفه دایره ای و 2 اتاق پودر سطح اصلی همراه است.

سوئیت های امارت

سوئیت مالک هیچ کس نیست و همه جزئیات از عرشه اختصاصی ساحلی و آبشار گرفته تا منطقه نشیمن مشرف به شومینه و خلیج چسپایک نفس گیر است. حمام اصلی مانند یک مکان عقب نشینی آبگرم با دوش بخار غاری ، وان خیس خیس ، دو غرفه ، بالکن اختصاصی در کنار آب و کمد مستر بزرگ با انبوهی از توکارهای سفارشی احساس می شود که آرزوی یک مد است. ایوان سرپوشیده پوشیده از آب در کل خانه را شامل می شود و درهای ماروین را نشان می دهد که با هم جمع شدن فضای باز را ایجاد می کنند به علاوه صفحه های برقی که به راحتی جمع می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
حساب کاربری من