تیزر هفتمین رویداد بناهای فاخر

نویسنده

تیزر هفتمین رویداد بناهای فاخر

مرکز طراحی پایدار، با هدف تشکیل مثلث تامین کننده متریال، سازنده و سرمایه گذار سعی بر آن دارد تا ضمن حفظ کیفیت پروژه ها در لایه بعدی که معرفی معماران است، نقش قابل توجهی در کیفیت ظاهری و عملکرد بناهای فاخر ایفا نماید.
لذا با رویکرد فوق از سال 1392 بر آن شدیم تا با برگزاری همایش بناهای فاخر جهت تحقق این مهم اقدام نمائیم.

درباره رویداد بناهای فاخر

ما قصد داریم 25 و 26 آبان سال جاری، هفتمین رویداد بناهای فاخر را با تمرکز بر روی نمایش پروژه های معظم و معرفی سازندگان منتخب با عنوان “نمایش فرصت های سرمایه گذاری invest show ” و پیوند دادن نخستین اجلاس مدیریت و طراحی هتل های فاخر “لوکساهوس” به این رویداد یک تیر و دو نشان بزنیم و این امتیاز برای شرکتهای حاضر در بخش نمایشگاهی بصورت ویژه فراهم آمده است.

درباره نمایشگاه invest show

در بخش نمایشگاهی 3 گروه حضور دارند. 1) شرکت های معتبر ساختمانی 2) تامین کنندگان متریال معماری و 3) دفاتر معماری در قالب نمایشگاه پروژه های کوچک مقیاس که با حمایت و همت مرکز طراحی پایدار در قالب مسابقه و ارزیابی پروژه های منتخب جهت آشنایی سازندگان و سرمایه گذاران ترتیب داده شده است.

اجلاس لوکساهوس

ما در همایش روز اول رویداد به موضوع معماری با رویکرد پایدار خواهیم پرداخت، و در روز دوم اجلاس لوکساهوس با موضوع مدیریت و طراحی هتل های فاخر برگزار می گردد.
میهمانان روز اول شامل صدها معمار و سازنده منتخب کشور خواهند بود و میهمانان ویژه روز دوم شامل مدیران و بهره برداران هتل های 4 و 5 ستاره و بوتیک هتل ها می باشند.
همچنین جهت آشنایی با سازندگان ، پروژه ها و فرصت های مشارکت، صدها سرمایه گذار جهت بازدید از بخش نمایشگاهی رویداد دعوت می گردند.
برخی از سرمایه گذاران از طریق مختلف شناسایی و دعوت می گردند و برخی دیگر از طریق تبلیغات شهری در منطقه 1 تهران از رویداد مطلع و حضور خواهند یافت.

سعی ما این است بتوانیم رویدادی در خور جامعه معماری و ساختمان برگزار نمائیم و با توجه به سوابق مرکز در رویدادهای گذشته، گمان می رود تا حد زیادی موفق به تحقق این امر شده ایم.

امید است با یاری خداوند و حمایت شما عزیزان، دوره هفتم را قوی تر از قبل برگزار نمائیم.

ثبت نام

درصورت تمایل به شرکت در رویداد بناهای فاخر، از طریق یکی از روش های زیر اقدام نمائید:

– دایرکت در صفحه اینستاگرام مرکز طراحی پایدار به آدرس: sDesignCenter

– پیام در واتساپ به شماره 09330270587

 

اطلاعات بیشتر:درباره رویداد بناهای فاخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
حساب کاربری من