طراحی اتاق نشیمن

نویسنده

طراحی اتاق نشیمن

این اتاق نشمین با کف های چوب سخت اما سبک طراحی شده، با دیوارهای سفید و پنجره های بزرگ که عالی هستن با کلی نور طبیعی که وارد نشمین میشود یک ویژگی خلاق در این نشمین وجود دارد که پیشنهاد می کنم تا انتهای ویدئو همراه ما باشید.

اتاق نشیمن

این اتاق نشیمن فضای ترکیبی با اتاق ناهار خوری است که بسته به اندازه اتاق می تواند مشکل ایجاد کند، با قراردادن مبلمان شما فضای خود را ارزیابی می کنید و میتوانید برای آن برنامه ریزی داشته باشید، ابتدا بزرگترین قطعات خود را قرار دهید.

ما تصمیم گرفتیم مبل خود را مقابل کشیده ترین دیوار قرار بدهیم، تا نور ورودی از گنجره را مسدود نکند، هر چند که مبل بزرگی است و یک محصول بزرگ نور بیشتری را مسدود می کند، دلیل اینکه ما این صندلی ها را برای جلوی پنجره انتهاب کردیم این است که کوچک هستن و فضا را پر می کنند اما انسداد نور ندارند و به ورود نور از پنجره اجازه میدهند ابتدا میز قهوه و اکسسوری های شما قرار می گیرد.

طراحی داخلی

جایی که ما یک ترکیب گرد سیاه و طلایی ایجاد کردیم ، میز قهوه با بقیه اجزا خیلی خوب هماهنگ شده.

ما در دکوراسیون از اجزا مستطیل و گرد استفاده می کنیم اما هر اتاقی متفاوت است ، بنابراین یک فرمول متناسب برای آن انتخاب می کنیم که با اندازه اتاق شما هماهنگ شود و گاهی نا منظم عمل میکنیم دیوارهای برجسته که نمی توان آنها را خالی گذاشت.

اگر چه ممکن است شما را فریب دهد اما باید از آنها استفاده کرد و به یک فضای مفید تبدیل کنید. این دیوار عجیب ما بود و یکی از آن دیوارهایی بود که میخواستید از جلوش رد بشین و شما میدانید که اگر ازش بگذرید خیلی لخت می شود و ما تصمیم گرفتیم که تنهاش نذاریم، و یک میز کنسول شفاف، بسیار سبک و با روح در آنجا قرار دادیم ، همه شما میدانید که ما عاشق ملوط کردن فلزات هستیم و این اتاق نیز از این قائده مستثنی نبود ، و  ما فلز را با رنگ های سیاه و سفید مخلوط کرده، و چه ترکیبی به وجود آمد، البته سعی کردیم تعادل را حفظ کنیم ، ما همه آنها را با یک فرش بزرگ با طرح کم مایه خنثی کردیم چون میخواهیم آن را سبک و هماهنگ نگه داریم و با کفپوش زیبا و آثار هنری که اینجا داریم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
حساب کاربری من