رامین محسنی

بیوگرافی رامین محسنی

رامین محسنی فارغ التحصیل رشته های مهندسی معماری و مکانیک و فوق لیسانس MBA و همچنین دانش آموخته معماری داخلی دانشگاه شهید بهشتی.

هنر، رخداد تلاش عاشقان و پدیده تعالی روح انسانی را کالبد مزیت رقابتی خود ساختیم تا با لذت فحرکت در این مسیر را لحظه به لحظه نظاره گر باشیم.

ثمره بیش از سه دهه حضور در زمینه معماری و تلفیق آن با آموخته های آکادمیک در رشته های مختلف منجر به ایجاد سبک و متد خاص در زمینه معماری گردیده است.

رویکرد سیستماتیک و مفهمومی به مقوله معماری و تاثیرات بکارگیری معماری داخلی در بناهای ایجاد شده به عنوان یک نیاز واقعی همواره جزء اهداف اصلی بوده است.

انجام بالغ بر 400 هزار متر پروژه در حوزه های مسکونی، تجاری، اداری و عمومی با پرداختن به موضوعات حتی در جزئیات و مکمل های تزئینی باعث گردیده نقش موثری در کل زنجیره ی ارزش حوزه معماری و ساختمان ایفا شود.

داشتن گروه همکاران مستعد، خلاق و کارآمد تحت عنوان گروه طراحی آروان این امکان را به وجود آورده است تا تجربیات و متد مهندسی هنری خاص ایجاده شده، تبدیل به محصولات و آثار معماری ارزشمند گردد.

  • اطلاعات تماس:
  • 989121155981
  • www.raminmohseni.ir
  • insta: raminmihseni52
رامین محسنی

درصورت تمایل به مشاوره رایگان جهت انتخاب دفتر معماری متناسب با نیاز پروژه، با واحد پشتیبانی مرکز طراحی تماس بگیرید: 09330270587

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
حساب کاربری من