بیوگرافی سولماز راستجو

سولماز راستجو متولد 1361 در تهران می باشد. وی دانش آموخته دکتری در دانشگاه تربیت مدرس تهران با موضوع رساله ی ” ارتباطات فضایی خانه بر مبنای الگوهای فرهنگی” است.

او مقطع فوق لیسانس خود را نیز با ارائه پایان نامه با موضوع الگو شناسی خانه معاصر در دانشگاه هنر تهران به پایان رسانده است.

سولماز راستجو طی سال های تحصیل و پس از آن فعالیت های متعدد در زمینه های تئوری و حرفه ای معماری داشته است. از جمله این فعالیت ها ارائه مقالات در نشریات ایرانی و خارجی، همکاری با مهندسین مشاور پادمهر و نیز گروه معماری جوان آمن، سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی و همچنین تدریس در دانشگاه  های ایران از جمله دانشگاه بین المللی قزوین، دانشگاه شمال آمل، دانشگاه شریعتی تهران و نیز آموزشگاه های معماری می باشد.

سولماز راستجو در سال 1387 اقدام به تاسیس دفتر معماری کاردیس با نیروهای جوان و خلاق نمود که این دفتر در حوزه های گوناگون از جمله مسکونی، فرهنگی و تجاری فعالیت دارد.

بیشترین فعالیت این شرکت در حوزه ی مسکونی با رویکرد القای “حس خانگی” در تقابل با معماری فیزیکی مسکن بوده است. تلاشی برای برقرار کردن ارتباط حسی و توجه به فرهنگ مخاطب در خانه.

  • www.kardiss.ir
  • insta: kardiss.ir
سولماز راستجو

درصورت تمایل به مشاوره رایگان جهت انتخاب دفتر معماری متناسب با نیاز پروژه، با واحد پشتیبانی مرکز طراحی تماس بگیرید: 09330270587

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
حساب کاربری من