طراحان خلاق – جعفر لطف الهی

نویسنده

طراحان خلاق – جعفر لطف الهی

بیوگرافی معمار جعفر لطف الهی: فارغ التحصیل کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب می باشد. وی فعالیت حرفه‌ای خویش را در سال ۱۳۸۳ با سرپرستی مجتع مسکونی آناهیتا کیش آغاز نمود، و در طی ۱۵سال فعالیت حرفه ای، ضمن همکاری با شرکت های مهندسین مشاور و دفاتر معماری متعدد، پروژه های مستقلی را نیز طراحی و اجرا نموده است.

حاصل فعالیت های وی در عرصه ملی و بین المللی منجر به کسب جوایز متعددی ازجمله تقدیر سومین دو سالانه ملی معماری، شهرسازی و معماری داخلی ایران سال ۱۳۹۷، نامزد جایزه معمارى آسیا در سالهای 2015، 2017، و 2018، تقدیر جایزه معمارى آمریکا ۲۰۱۷، منتخب انجمن معماران آمریکا ۲۰۱۶، برنده جایزه معماری آ دیزاین ۲۰۱۴ و نامزد جایزه معمار ۱۳۹۲شده است.

پروژه های وی در قالب نمایشگاههای گروهی در کشورهای ایتالیا، آلمان، اسپانیا، آمریکا، چین، ایرلند، برزیل، ترکیه، امارات متحده عربی و ایران به نمایش در آمده، و در مجلات معمار، ۲A ، هنر و معماری، معماری و ساختمان منتشر شده است.

برنامه طراحان خلاق

این برنامه به منظور معرفی معماران و طراحان داخلی خلاق که بطور مناسب در سوشال مدیا به عموم مردم، کارفرمایان و سازندگان معرفی نشده اند، توسط معماریTv تدوین و منتشر می گردد.

ما در این برنامه ضمن شناسایی افراد واجد شرایط، و معرفی آنها، سعی بر آن داریم تا بتوانیم سطح سلیقه مردم و معماری شهرمان را افزایش دهیم.

از این رو معماری تی وی تصمیم گرفت تا در وب سایت مرجع معماری کشور ” دیزاین تی وی ” اقدام به تولید و پخش این برنامه نماید.

برنامه هایی همچون طراحی های خلاقانه – مدیریت پایدار و بناهای فاخر را میتوان از جمله برنامه های جدید معماریTv دانست که توسط وب سایت مرجع معماری ایران یعنی دیزاین تی وی منتشر می گردد.

معمار برتر

ما در ایران معماران زیادی داریم. یعنی فارغ التحصیلان زیادی داریم اما هم آنها توانایی معماری کردن و تعیین سبک زندگی مردم را ندارند. از این رو ما با تولید برنامه هایی همچون طراحان خلاق سعی می کنیم تا آزمون و خطای شما کارفرمای محترم را به حداقل برسانیم و در هر زمانی بتوانید از مشاوره ما استفاده نمائید.

ما در این مرکز میتوانیم مشاور خوبی برای شما باشیم، و بهترین طراحان ومعماران ایران را با توجه به نیاز پروژه تان به شما معرفی کنیم.

فقط کافیست با ما تماس بگیرید. 02188101356-8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
حساب کاربری من