برندسازی (Branding)

نویسنده

[vc_row css=”.vc_custom_1512513206217{margin-top: 2% !important;}”][vc_column width=”1/3″][vc_empty_space][vc_single_image image=”4579″ alignment=”right” css=”.vc_custom_1593943820817{padding-bottom: 0px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1614063088092{margin-top: -15% !important;}”]عنوان مقاله: برندسازی (Branding)

 

 

http://designtvir.com[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_empty_space][vc_single_image image=”6846″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” onclick=”img_link_large” img_link_target=”_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

برندسازی (Branding)

برندسازی (Branding) درواقع یک سِیر تکامل است.
یک نقشه راه میخواهد و یک تفکر.

بی شک یک مدیر به تنهایی نمیتواند مسیر برندسازی را طی کند و در این راه نیاز به مشاورانی دارد.

من به شخصه افرادی خلاق و کار بلدی را میشناختم که بدلیل تمایل به راهبری برند سازی به تنهایی داشتند از دیگر رقبا عقب می افتادند!
آن هم رقبایی که از نام برند و Branding چیزی نمیدانستند.
اما رقبایی که از افراد کار بلد استفاده می کردند قدرتشان بقدری زیاد بود که ضعفشان میپوشاند و از رقبا نیز جلو میزدند.
حالا فکر کنید از رقیب دیگری با دانش معرفی محصول، روش های درست تبلیغات و برند سازی ظاهر شود.
بی شک همه آنها حذف میشوند.

مدیریت زمان و تاثیر آن در برندینگ

وقتی میخواهیم درباره برند موفق حرف بزنیم، ناخودآگاه درباره مدیر آن برند هم حرف می زنیم.

مدیر باید دارای ویژگی های قابل توجهی باشد.
حتما هوشیار تر از دیگر مردم، فعالتر، داناتر و با مدیریت زمان درست.

هرچه بیشتر درباره افراد موفق تحقیق کردم، بیشتر به نکات مشترکشان پی بردم، و شاخص ترین نکته مشترک همه آنها مدیریت زمان بود.

آنها بطور مداوم با ایجاد تقویم کاری ماهانه، هفتگی و روزانه سعی میکنند زندگی و کار خود را بهتر ساماندهی کنند.

من به این نتیجه رسیدم که برای رسیدن به هر موفقیتی باید از مهارت مدیریت زمان بهره برد.

این کار هم سخت است و هم آسان.
سخت به این دلیل که شما را از عادت های قبلی و راحت طلبی ها و چک کردن فضای مجازی در هر لحظه باز میدارد و این تغییر رفتار برای عموم مردم بسیار سخت است.
اما از آن طرف آسان است به این دلیل که به یک فرمول ساده سر و کار داریم.
این فرمول ساده این است:

  • نوشتن همه کارها
  • تعیین الویت به ترتیب سخترین اول و راحتترین و کم ارزش ترین آخر
  • ورود آنها به سررسید روزانه و انجام امور

نقطه آغاز توسعه مهارت های مدیریت زمان برای شما اینست که بدانید مدیریت زمان درواقع همان مدیریت زندگی است!

اگر زندگی خود را دوست دارید، وقت خود را تلف نکنید، چراکه زندگی از وقت ساخته شده است!!

مراحل برند سازی در مقاله ۱۰۰ برند برتر به تفصیل آمده است.
فقط کافی ست تا بیزینس پلن درستی داشته باشید و قدم های اولیه را درست بردارید ، آنوقت به رهبر بازار تبدیل می شوید.

تعیین الویت های کاری و تکنیک های صرفه جویی در زمان

در ادامه چند تکنیک بصورت تیتر وار جهت خودسازی و صرفه جویی در زمان ذکر میکنم.
به یاد داشته باشید محققان به این نتیجه رسیدند که ۲۱ روز تمرین ذهنی، انسان را برای انجام آن امور آماده میکند.
به عبارتی برای رفع عادت های غلط فقط ۲۱ روز تمرین لازم است!

کارهایی که باید برای برندسازی محصول و یا شرکتتان انجام دهید:

  • الویت های کاری خود را طبق موارد ذکر شده در بالا تعیین کنید.
  • تحت هیچ شرایطی کارهای سخت را به تعویق نندازید.
  • کار امروز را به فردا مگذار.
  • خود را فردی باکارایی بالا تصور کنید.
  • در مدیریت زمان الگوی دیگران شوید.
  • ارزش های کار و زندگی خود را مدام به یاد آورید.
  • تا کار قبلی را تمام نکردین وارد کار جدید نشوید.
  • به خود قول دهید در مدیریت زمان ممتاز شوید و به خود باور داشته باشید.
  • پس از موفقیت در مدیریت زمان به خودتان پاداش دهید.
  • برای پایان کار اجبار داشته باشید.
  • بجای صید ۱۰۰۰ ماهی کوچک یک نهنگ صید کنید.
  • از ضرب العجل های تعیین کرده برای خود پیروی کنید.
  • مدیر خودتان شوید.
  • برای امور زمان منطقی تعیین کنید.
  • در کلاس های تند خوانی شرکت کنید.
  • دوره های آموزشی بالا بردن بهرهوری را فراموش نکنید.

ناپلئون هیل ( نویسنده امریکایی ) می گوید:

“به دنبال کلیدی می گردید که درب منبع قدرت را برایتان باز کند؟
این کلید در دست خود شماست و وقتی یاد گرفتید بر افکار خود کنترل داشته باشید، میتوانیداز آن استفاده کنید.”

[/vc_column_text][vc_separator color=”custom” border_width=”3″ accent_color=”#d1d1d1″ el_class=”rahmaninotshow”][vc_row_inner disable_element=”yes”][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”2579″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”2579″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”2579″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row disable_element=”yes”][vc_column][vc_gallery interval=”3″ images=”3904,3905,3906,3907″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row]

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
اولین navigation menu here خود را ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
حساب کاربری من